Overzicht

Functieomschrijving

Als fulltime customer service medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van dit logistiek bedrijf. Je krijgt de verantwoordelijk over een aantal specifieke klanten die jij informeert over de levertijden en de verzending van de door hun bestelde producten. Verder behandel je vragen over de facturen van de klant. Ook nieuwe klanten kunnen bij jou terecht. Voor eventuele orders en offerteaanvragen kloppen zij bij jou aan. Hierbij schakel je met andere afdelingen binnen het bedrijf.

Ook als er iets misgaat, kan de klant bij jou terecht. Zo behandel je mogelijke klachten van de klant en registreer je deze in het systeem. Belangrijk is dat je goed luistert naar de klant en dat jullie samen een goede oplossing vinden voor het probleem. Je houdt je hoofd koel en zorgt dat de klant weer met een tevreden gevoel de telefoon ophangt.

But that’s not all. Binnen deze functie signaleer jij kansen en problemen in de dienstverlening richting de klant en speel je hier vanuit je kennis en ervaring op in. Ook ben je in staat om naast je eigen takenpakket eventueel de werkzaamheden van collega’s op te vangen. Een echt teamplayer, dat ben jij. Zo verzorg je bijvoorbeeld ook de dag- en weekoverdracht aan je collega’s. Zo is iedereen weer op te hoogte.

Werktijden

Je werkt parttime of fulltime tussen de 28, 32 of 40 uur per week binnen een klein en hecht team. Belangrijk bij deze functie is dat je geen 9-tot-5-mentaliteit hebt. Je werkt namelijk binnen verschoven diensten en je kunt tussen 07.00 en 19.00 uur worden ingedeeld. Ook ben je bereid om een enkele keer in het weekend of op een feestdag te werken. Je gaat aan de slag op het bedrijfskantoor in Oosterhout.

Functieeisen

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo- opleiding
  • Minimaal één jaar relevante werkervaring binnen een vergelijkbare functie;

Heb jij kennis van ERP en WMS? Dan heb jij een streepje voor;Goede kennis van MS Office; Je spreekt en schrijft goed Nederlands én Engels.

Lijkt het jou leuk om je sollicitatie toe te lichten met een video? Stuur dan, naast jouw schriftelijke motivatie, een korte videomotivatie van maximaal een minuut naar Stijn die werkzaam is op ons uitzendbureau in Nijmegen. Het telefoonnummer waar je deze videomotivatie naar kan sturen is: 06-82684058 Vertel waarom jij perfect bent voor deze baan! De videomotivatie is alleen bedoeld als een leuke aanvulling op jouw online sollicitatie. Voor vragen over deze vacature kun je altijd bellen naar het nummer 024-2022300

Arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende en veelzijdige functie;
  • Een brutosalaris van minimaal €11,90 en maximaal €13,38;
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een mooie toevoeging voor op je cv;
  • Een plek binnen een enthousiast en gezellig team.

Sollicitatieprocedure

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

VacatureID: 168732795
Gemaakt op: 2018-01-04 09:56:30
Reverentie: 641242

YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378

Over YoungCapital

YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.