Overzicht

Functieomschrijving

Elke lift kan storing krijgen. Dit kan onder andere komen door: veroudering, onjuist gebruik of een technisch mankement. Als er een storing is, is het belangrijk dit bij KONE te melden. Dat kan telefonisch, via de intercom in de lift (alleen bij opsluiting), via de KONE Mobile app of door het gebruik van het contactformulier op de website. En daar kom jij van pas!

Wat is jouw taak?
Je gaat aan de slag als medewerker storingsdienst van KONE. Dat houdt in dat je als servicemedewerker het eerste aanspreekpunt bent voor liftgebruikers, roltrapgebruikers, etc. Je behandelt inkomende telefoongesprekken en e-mailberichten en maakt daarbij gebruik van de systemen en middelen van KONE om de juiste antwoorden te vinden.

Het is een enorm afwisselende functie en we zoeken ervaren kandidaten die weten hoe ze om moeten gaan met bellers die zich misschien in een vervelende situatie bevinden.

De afdeling is 24/7 geopend, doordeweeks en in het weekend. Voor deze werving zijn we op zoek naar nieuwe medewerkers voor de avonduren en weekenddagen. 

Functieeisen

  • Minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau
  • Minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau
  • Je hebt bij voorkeur minimaal één jaar ervaring in een telefonische klantenservice functie.
  • Je beheerst de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk erg goed.
  • Je bent voor langere tijd beschikbaar en flexibel inzetbaar binnen de openingstijden van de afdeling.
  • Je bent minimaal drie avonden per week en één weekend dag per week beschikbaar (openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag 18:00 uur tot 23:00 uur en 24/7 in het weekend)

Arbeidsvoorwaarden

  • Je krijgt een bruto uurloon van €9,25 vanaf 21 jaar (excl. vakantiedagen en –uren).
  • Je ontwikkelt je communicatieve en commerciële vaardigheden door middel van een training on-the-job.
  • Je krijgt een prettige, informele werksfeer en leuke collega’s.
  • Het bedrijf biedt goede bereikbaarheid (vanaf 10 km ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten of een volledige vergoeding van het OV).
  • Het ontwikkelprogramma GROEI! biedt je de kans om persoonlijke talenten te ontplooien. Dit gebeurt middels (expert-rollen) die binnen een klantteam vervuld kunnen worden, hiermee genereer je extra inkomen.

Sollicitatieprocedure

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

VacatureID: 187406044
Gemaakt op: 2018-03-16 16:42:55
Reverentie: 222433

YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378

Over YoungCapital

YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.