Overzicht

Functieomschrijving

De telefoon gaat en jij neemt snel op. Een reiziger heeft een vervelende ervaring gehad op Schiphol en lucht z’n hart bij jou. Jij toont begrip en doet er vervolgens alles aan om het op te lossen. Dit is jouw functie in een notendop. Als parttime of fulltime klantenservicemedewerker luister je vooral naar reizigers en passagiers. Je hebt veelal contact per telefoon, maar je beheert ook de e-mails en social media. Zo is dit een hele uitdagende, gevarieerde functie waarin jij vragen en klachten behandelt én trends daarin spot en doorspeelt naar de juiste personen. Dat betekent dat jij een proactieve houding hebt en eventuele tekortkomingen of knelpunten in het klantcontact kunt signaleren.

De werktijden liggen van maandag tot en met vrijdag tussen 6:30 uur en 17:00 uur. Na verloop van tijd wordt de beschikbaarheid gewijzigd van maandag tot en met zaterdag tussen 6:00 uur en 20:00 uur. Het is daarom van belang dat je flexibel inzetbaar bent!

Ben jij klaar voor deze uitdagende, gevarieerde functie? Ben jij servicegericht en staat de klant bij jou écht centraal? Solliciteer dan snel!

Functieeisen

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau
  • Minimaal mbo werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal mbo- werk- en denkniveau
  • Je gaat niet op vakantie de komende maanden, zodat je lekker veel uren kunt werken
  • Je hebt aantoonbare werkervaring, bij voorkeur in de richting van de hospitality branche
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal goed in woord en geschrift
  • Je bent een zelfstandige werker die flexibel inzetbaar is

Arbeidsvoorwaarden

  • Je komt terecht in een hecht en gezellig team met een fijne werksfeer
  • Je krijgt flexibele werktijden tussen de 20 en 36 uur per week. Hierbij zijn de volgende contractmogelijkheden: 20 – 26 uur, 24 – 30 uur en 30 – 36 uur per week
  • Deze baan is een goede aanvulling op je cv
  • Reiskostenvergoeding van 0,19 per kilometer tot een maximum van € 7,38
  • Vanaf 16 april 2018 kun jij starten met de training die 7 weken zal duren

Sollicitatieprocedure

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

VacatureID: 187921307
Gemaakt op: 2018-03-19 13:54:28
Reverentie: 676608

YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378

Over YoungCapital

YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.