Overzicht

Functieomschrijving

KPN wil het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland worden en de ontwikkelingen binnen    Customer Service gaan snel. Onze klanten willen altijd en overal zorgeloos online zijn en optimaal gebruik kunnen maken van onze digitale mogelijkheden. Die ambitie willen we blijven waarmaken. De Klantexperts van KPN waar je verantwoordelijk voor bent, spelen hierin een centrale rol. Klantvragen willen we direct persoonlijk, telefonisch en via live-chat oplossen. Goede coaching en ondersteuning van Klantexperts is hiervoor van essentieel belang.

Omdat klanten eenvoudige en repeterende vragen makkelijker zelf willen en kunnen oplossen, blijven de meer complexe(re) vragen over. Die klantvragen willen we direct persoonlijk, telefonisch en via live-chat, oplossen. Om dit te realiseren is goede coaching en ondersteuning van Klantexperts van essentieel belang.  Hierbij kunnen we de hulp van enthousiaste en inspirerende managers (jij dus!) goed gebruiken.

KPN wil de beste dienstverlener van Nederland worden. Als manager zorg je er dan ook voor dat de dienstverlening richting onze klanten continu verbeterd. Je doet dit zeker niet alleen maar met je eigen team van enthousiaste en hardwerkende Klantexperts, die allemaal dezelfde ambitie hebben.

Je bent in staat talent te herkennen, weet mensen te stimuleren en door coaching naar een hoger plan te tillen. Je hebt een duidelijke visie over hoe je dit gaat doen. Oftewel: jij weet hoe je een topteam neerzet dat samenwerkt en in staat is successen te behalen!

Als manager sta je er niet alleen voor! Je werkt nauw samen met collega managers en collega’s van andere afdelingen binnen KPN.

Functieeisen

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt aantoonbare leidinggevende ervaring
  • Je bent klantbewust en inlevend
  • Je staat stevig in je schoenen en bent stressbestendig
  • Je bent bereid om ook in de avonduren en het weekend te werken

Arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende baan binnen een dynamische werkomgeving
  • Een baan waarin jij leiding gaat geven aan een eigen team met enthousiaste Klantexperts
  • Gedreven en enthousiaste collega managers die een hecht team vormen binnen de vestiging
  • Een laptop van de zaak.
  • Voldoende mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling en groei. Wanneer je een half jaar hebt gewerkt, krijg je jaarlijks de beschikking over een opleidingsbudget van 1000 euro.
  • Een prettige omgeving om in te werken(kom gerust een kijkje nemen!)
  • Een stabiele werkgever die graag in je investeert en die zich aan je wil binden voor lange termijn.
  • Een tegemoetkoming in je reiskosten woon-werk verkeer conform CAO KPN.

Sollicitatieprocedure

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

VacatureID: 188228377
Gemaakt op: 2018-03-21 05:44:07
Reverentie: 635836

YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378

Over YoungCapital

YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.