Overzicht
Functieomschrijving
Voor een groot internationaal bedrijf in Huizen, Lidl, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde medewerker crediteuren. Je zal je bezig houden met de controle van de inkomende facturen en het voorbereiden en controleren van betalingen. Je zal complexere facturen boeken waaronder activa facturen. Daarnaast heb je nauw contact met verschillende vakafdelingen. Ook communiceer je veel met crediteuren over eventuele afwijkingen en fouten op crediteurenfacturen. Je houdt je bezig met de bewaking en optimalisering van het digitale verwerkingsproces van crediteurenfacturen en tevens de controle van nieuwe leveranciers. Ook bewaak je het proces voor het aanmaken van nieuwe leveranciers en het goedkeuringsproces van de vakafdeling. Tot slot lever je een bijdrage aan de periodieke managementrapportages en andere projecten van de Lidl. Al met al is geen dag hetzelfde en kom je terecht in een energieke werkomgeving!
Maar je doet nog meer. Zoals het voorbereiden en controleren van betalingen. Gaan jullie samenwerken met een nieuwe leverancier? Jij controleert deze, zodat jullie precies weten met wie er zaken wordt gedaan en welke risico’s er zijn. Daarna voer je de leverancier in het systeem in en volg je het goedkeuringsproces van de vakafdeling. Ook werk je mee aan de periodieke managementrapportages en andere financiële projecten van de Lidl. Kortom, een baan met veel verschillende taken en verantwoordelijkheden. Je komt in een divers team te werken waarbij de leeftijden en ervaringen erg uiteen lopen. Het afgelopen jaar hebben er veel veranderingen op de afdeling plaats gevonden en is er veel gedigitaliseerd. De Lidl is op zoek naar medewerkers met oog voor verbetering en er wordt van je verwacht dat je een proactieve houding hebt.
Functieeisen
- Je hebt minimaal mbo-werk- en -denkniveau.
- Je hebt ervaring in de crediteurenadministratie.
- Je hebt ervaring in de crediteurenadministratie.
- Heb je ervaring met SAP? Dan heb je een streepje voor.
- Je hebt goede kennis van eengrootboekrekeningschema;
- Je bent stressbestendig en hebt een positieve mindset.
- Je neemt zelf initiatief en hebt een proactieve houding.
Arbeidsvoorwaarden
- Een fulltime administratieve baan voor 32/40 uur per week.
- Een goed salaris.
- Reiskostenvergoeding aan de hand van een staffel.
- Werk voor langere tijd bij groot, internationaal bedrijf.
- Gezellige collega’s van verschillende leeftijden en ieder hun eigen ervaring.
Sollicitatieprocedure
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
VacatureID: 188480054
Gemaakt op: 2018-03-21 16:39:04
Reverentie: 629058
YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378
Over YoungCapital
YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.