Overzicht

Functieomschrijving

Onze opdrachtgever is een unieke ICT/Telecom speler in de markt. Het bedrijf bestaat op dit moment uit ongeveer 50 medewerkers, maar is heel hard aan het groeien. Zij bouwen en beheren online platforms voor bijvoorbeeld grote klantcontactcenters. Dit houdt in dat alle telefoonlijnen, accounts en de rest van het gehele systeem onder hun beheer valt. Het bedrijf is volop aan het groeien en zal zich ook verder in Europa gaan uitbreiden. 

Als Customer Service Representative ga je fulltime aan de slag om elke dag klaar te staan voor je klanten. Jij zal telefonisch of via e-mail helpen bij vragen en zoeken naar de beste oplossing. Je hebt binnen deze functie business-to-business contact. Je kunt verschillende vragen verwachten zoals, bijvoorbeeld: Er komen geen telefoontjes meer binnen op onze klantenservice, wat moet ik doen? Ook komt het voor dat er bijvoorbeeld een nieuwe medewerker in een klantcontactcenter komt, waar een account voor moet worden geregeld.  

Het belangrijkste in je werk is het oplossen van alle vraagstukken over de verschillende platforms. Je zal veel bezig zijn met het oplossen van tickets en cases. Het is binnen deze functie dus erg belangrijk dat je affiniteit hebt met techniek of bereid bent je hierin te verdiepen en hier interesse in hebt.

De cultuur van dit bedrijf kenmerkt zich door een informeel sfeer; korte communicatielijnen. Men is direct, eerlijk en recht door zee, dit verwachten ze ook van jou. De werksfeer en het werken bij een succesvol, groeiend bedrijf maakt deze baan een bijzonder aantrekkelijke vervolgstap! Daarnaast zijn er binnen het bedrijf diverse doorgroeimogelijkheden.

Werktijden: De werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag van 08:45 tot 17:30. Verder zal je als Customer Servive Representative één keer in de acht weken een 24-uurs dienst moeten draaien, waar je dag en nacht beschikbaar bent voor inkomende belletjes. Als je die week meer dan 3 uur buiten je normale uren werkt, ben je een halve middag vrij in de week daarna!

Functieeisen

  • Je hebt minimaal een HBO opleiding afgerond;
  • Je hebt werkervaring in het klantcontact;
  • Fulltime beschikbaar;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in luisteren als in het duidelijk brengen van een boodschap;
  • Het snel onder de knie krijgen van nieuwe systemen op de computer;
  • Je hebt affiniteit met techniek of bent bereid je hierin te verdiepen;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit. Je zal namelijk 1x in de 8 weken een 24-uurs dienst hebben;
  • Goede beheersing van Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en schrift.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een fulltime baan bij een dynamisch bedrijf;
  • Een salaris tussen de € 2400,- en 2900,- bruto per maand, afhankelijk van ervaring;
  • Een afwisselende baan met veel doorgroeimogelijkheden;
  • Werken in een groeiende internationale omgeving;
  • Een prettige werksfeer met ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling;
  • Je krijgt een uitdagende functie: geen dag is hetzelfde!

Sollicitatieprocedure

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

VacatureID: 188228360
Gemaakt op: 2018-03-21 05:44:07
Reverentie: 635693

YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378

Over YoungCapital

YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.