Overzicht

Functieomschrijving

Een uitdagende fulltime baan in Maastricht, dat is waar je naar op zoek bent. Werken bij een klantenservice lijkt je leuk, maar je weet nog niet precies wat je wilt. Dat komt goed uit! Bij Vodafone heb je namelijk de keuze uit verschillende functies. Jij bepaalt welke functie het best bij jou past!

Dit zijn de mogelijkheden:

  • Consumer Mobile: op deze afdeling ben je verantwoordelijk voor vragen op het gebied van producten, diensten, netwerkinstellingen en facturen. Deze vragen beantwoord je via de mail, telefoon én de chat! Op deze afdeling krijgen je vragen van de particuliere klant, die je informeel kunt aanspreken.
    Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08:00-20:00 uur /// Zaterdag van 08:00-18:00 uur
  • Business Mobile: hier beantwoord je vragen voor de klein zakelijke klant oftewel MKB-klanten! De vragen hebben voornamelijk betrekking op producten, diensten, netwerkinstellingen en facturen. Ook deze vragen beantwoord je via de mail, telefoon én chat. De sfeer op deze afdeling is iets formeler. 
    Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08:00-20:00 uur /// Zaterdag van 08:00-18:00 uur
  • Corporate Mobile: hier ben jij het aanspreekpunt voor de zakelijke klanten van VodafoneZiggo. Je hebt hiervoor een zeer brede kennis van facturen, netwerkbereik en problemen met telefoons. Op deze afdeling werk je vast 40 uur per week. 
    Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08:00-20:00 uur
  • Channel: op deze afdeling beantwoord je vragen van collega’s uit de winkel van Vodafone. Zij hebben slechts beperkte toegang tot de systemen, waarbij ze jouw hulp heel hard nodig hebben. Je bent hierbij dus een vraagbaak voor je collega’s en helpt indirect met het beantwoorden van de diverse klantvragen.
    Openingstijden : Maandag t/m woensdag 9:00 – 18:00 uur /// Donderdag en vrijdag 9:00 – 21:00 uur /// Zaterdag 9:00 – 17:00 uur /// Zondag 12:00 – 17:00 uur (geopend tijdens winkeltijden)

Op welke afdeling je ook werkt, jij weet telkens weer helder te krijgen wat de klant wil, of wat hem of haar dwars zit. De klant is blij met jouw betrokkenheid en reageert enthousiast op jouw goede oplossing of die passende aanbieding.

Om alles over VodafoneZiggo en het contact met de klanten te leren, volg je verschillende betaalde trainingen. Daarnaast blijf je jezelf ontwikkelen door middel van persoonlijke begeleiding.

Functieeisen

  • Je hebt een mbo-opleiding afgerond op niveau 2, 3 of 4
  • Werkervaring is geen must! Je moet wel beschikbaar zijn voor de fulltime 7 werken training.
  • Je bent minimaal 24 uur per week flexibel beschikbaar.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse Taal, zowel in woord als geschrift.
  • Je hebt een goede beheersing van de Engelse taal, zodat je Engelse klanten ook goed te woord kunt staan.
  • Een enthousiaste, sociale, communicatief vaardige kandidaat die op zoek is naar een super leuke nieuwe uitdaging.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris, de hoogte hiervan is afhankelijk van ervaring;
  • Een uitgebreide, betaalde training en persoonlijke begeleiding;
  • Na zes maanden via YoungCapital gewerkt te hebben, krijg je (bij goed functioneren) een contract bij VodafoneZiggo met alle bijkomende voordelen waaronder een telefoon van het werk, bonussen etc.
  • Flexibele werktijden, afhankelijk van de afdeling waar je gaat werken;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
  • Een baan waarin je een urengarantie hebt van minimaal 24 uur per week;
  • Je kan dagdelen blokkeren;
  • Werken met een leuk, hecht team (denk aan teamuitjes);
  • Doorgroeimogelijkheden binnen elke afdeling;
  • Een leuke werksfeer binnen een toonaangevende organisatie!

Sollicitatieprocedure

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

VacatureID: 190808921
Gemaakt op: 2018-04-01 05:04:00
Reverentie: 285702

YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378

Over YoungCapital

YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.