Overzicht
Functieomschrijving
Als servicedeskmedewerker bij onze klant ondersteun je eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het zorgvuldig aannemen, in behandeling nemen en zo snel mogelijk verhelpen van technische en functionele storingen. Daarbij maak je gebruik van een known-error-base. Daarnaast beantwoord je vragen en verzoeken van eindgebruikers. Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is, zorg je voor het aanpassen van prioriteit en aard van het afhandelingstraject.
Bijzonderheden De servicedesk is bereikbaar op werkdagen tussen 7.00 en 20.00 uur. Het is belangrijk dat je om 7 uur aanwezig kunt zijn in Apeldoorn, maar ook ’s avonds beschikbaar kunt zijn. Er wordt gewerkt met een rooster.
Functieeisen
- Minimaal MBO 4, maar voorkeur is HBO (afgerond of laatste jaar);
- Goede kennis van Windows (voorkeur Windows 10) en Office 2010;
- ITIL Foundation;
- IBM Notes;
- Netwerken en netwerkcomponenten;
- Telefonie: vast, mobiel en voip;
- Kennis van servicedeskbeheertool ITSM;
- Kennis van de organisatie van de belastingdienst en haar services/applicaties;
- Werk/Stage-ervaring op een servicedesk is een pré;
- Communicatief vaardig, service- en resultaatgericht;
- Analytisch en stressbestendig;
- Goed in staat zijn kennis over te dragen aan collega’s, teamplayer;
- Zelfstandig kunnen werken met voldoende inzicht om raakvlakken met de omgeving (zoals klant, collega’s, 3e lijnsoplosgroepen) te onderkennen en daarmee rekening te houden.
Arbeidsvoorwaarden
- Startdatum: 24-10-2016
- Inzet: 36 uur/week
- Duur: 3 maanden met optie op verlenging/vast dienstverband
- Werklocatie: Apeldoorn
Sollicitatieprocedure
VacatureID: 191446203
Gemaakt op: 2018-04-04 05:24:08
Reverentie: 20170728-OCQJ
Talentscoutz
Raiffeisenstraat 11
5611 CH Eindhoven
040 – 787 33 27
Over Talentscoutz
Onze opdrachtgever is een onafhankelijke en toonaangevende leverancier van kennis en expertise op het gebied van technische infrastructuren. Zij bieden diensten en oplossingen op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Daarbij acteren ze op het snijvlak tussen de business en IT van hun opdrachtgevers. Met een team van meer dan 100 specialisten staan zij iedere dag voor hun klanten klaar. Deze aansprekende club ontwerpt, bouwt en onderhoudt ICT-infrastructuren. Het IT infrastructuur netwerk van een organisatie is hun zorg. De specialisten van onze klantrelatie begrijpen de dynamiek van dagelijkse processen. Of het nu gaat om advies, (remote) beheer of outsourcing, bij onze klantrelatie bent u aan het juiste adres.
De kernactiviteit is het leveren van kennis en expertise. Of het nu gaat om datacenters, connectiviteit, storage of applicatiedistributie, de klantrelatie heeft er een oplossing voor. Zij begrijpen het belang van business / IT alignment, ze hebben ook de oplossingen om dit te realiseren. Hun werk gaat overigens niet over alleen techniek, dat is een grote misvatting. Het gaat wel over mensen en goed luisteren naar hun wensen.