Overzicht

Functieomschrijving

De medewerker Customer Service is verantwoordelijk voor het behalen van de individuele en teamdoelstellingen (KPI’s). Waarbij 5 resultaatgebieden van belang zijn: leverbetrouwbaarheid, productiviteit, inzetbaarheid, veerkracht
en permanent verbeteren. De medewerker CS rapporteert aan de manager CS en heeft dagelijks contact met
zijn/haar teamleden en leidinggevenden van het magazijn. Daarnaast heeft hij/zij frequent contact met
klanten, leveranciers en transporteurs.

Verdere verantwoordelijkheden: 

  • Het onderhouden van klantencontact/beheren van communicatiestromen binnen vooraf gestelde
    deadlines.
  • Het bewaken van de klantencommunicatie waarbij klant- en oplossingsgerichtheid centraal staan.
  • Het oplossen van klachten via alle beschikbare communicatiekanalen; het opnemen, verwerken van
    foutmeldingen en terugkoppelen van oplossing.
  • Eerste aanspreekpunt voor bezoekers (intern & extern) aan het magazijn.
  • Het tijdig en correct input leveren t.b.v. inkomende en uitgaande facturen.
  • Het bewaken van een efficiënte en juiste voorraadadministratie en archivering.
  • Administratieve ondersteuning en het inbrengen van verbetervoorstellen.

Waar krijg jij energie van?

  • Je vindt het leuk om de wensen en opmerkingen van de klant om te zetten in oplossingen.
  • Je bent bereid om je te verdiepen in de vraag achter de vraag of emotie en bent een betrouwbare gesprekspartner ten gunste van een verhoogde klanttevredenheid.
  • Je denkt graag mee met de organisatie en bent in staat om proactief zaken op te pakken en af te ronden.

Vanuit drive en vasthoudendheid streef je naar foutloze registratie van data. Vanuit betrokkenheid met de
werkvloer en resultaatgerichtheid ben je de schakel tussen de klant/leverancier en het magazijn. In zowel je
externe als interne contacten waarborg je een hoge mate van vertrouwelijkheid en integriteit. 

De openingstijden zijn van 08.00 – 22.00 uur maandag t/m vrijdag. Het bedrijf is op zoek naar een flexibele medewerker die bereid is avonddiensten afwisselend te werken. 

Het betreft een CS functie met administratieve verantwoordelijkheden.

Functieeisen

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Je bent in staat proactief mee te denken met processen en klanten;
  • Je neemt verantwoordelijkheid over jouw taken en bent een snelle leerling;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en bent bereid avonddiensten te werken tot 22.00 uur;
  • Je beheerst de Engelse taal goed in woord en geschrift.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een vaste baan voor langere tijd.
  • Meer verantwoordelijkheden in de toekomst (zoals projectmanagement).
  • Een mooi salaris rond €2150 bruto per maand (afhankelijk van ervaring kan in overleg hiervan afgeweken worden).
  • Een fijne leeromgeving waarin je alle kneepjes van het Customer Service én logistieke vak leert kennen.

Sollicitatieprocedure

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

VacatureID: 191717787
Gemaakt op: 2018-04-04 15:20:26
Reverentie: 646331

YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378

Over YoungCapital

YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.