Overzicht
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
In jouw nieuwe functie als Klantenservice medewerker op de Zakelijk Mobiel afdeling van Tele2, sta jij zakelijke klanten van Tele2 op een zo goed mogelijke manier te woord. Jij zorgt voor klanttevredenheid door jouw vriendelijke omgang met klanten. Jij denkt graag met hun mee en bij problemen voor de klant, ga jij op zoek naar een oplossing!
Je gaat fulltime aan de slag en beantwoord de binnenkomende calls die betrekking hebben op de mobiele levering. Welke vragen kun je verwachten?
- Is mijn order al in behandeling genomen?
- Wanneer wordt mijn nieuwe toestel en/of simkaart geleverd?
- Wanneer gaat mijn nummer over naar Tele2?
- Kunnen jullie een simwissel voor mij uitvoeren?
Naast de binnenkomende calls zul jij op rustige momenten ook de administratie oppakken om het orderproces in goede banen te leiden. Het is dus ook belangrijk dat jij dit leuk vindt om te doen.
Iedere klant verdient excellente service en jij levert hier een bijdrage aan! Klinkt goed toch?
Functieeisen
- Minimaal afgeronde mbo niveau 4 opleiding
- Minimaal afgeronde mbo niveau 4 opleiding
- Je hebt klantenservice/callcenter ervaring;
- Je bent communicatief sterk en hebt een klantgerichte instelling;
- Je hebt affiniteit met administratieve werkzaamheden;
- Je hebt affiniteit met mobiele telefonie;
- Ervaring in de telecomwereld is een pre;
- Je ziet een (zo nu en dan) hectische werkomgeving als een uitdaging en pakt opdrachten met beide handen aan.
Hoe we samen nog beter worden
Er loopt bij Tele2 een groep ambitieuze mensen rond, en die geven we graag alle ruimte. Ruimte om nieuwe initiatieven te ontplooien. Om elkaar uit te dagen. We willen namelijk niets liever dan dat jij ons versteld doet staan, en ons van de sokken blaast. Want dat zorgt ervoor dat we beiden verder groeien. Dit maakt Tele2 (al zeggen we het zelf) een fantastische plek om te werken. Wij doen er dan ook graag iets voor terug. Zo investeren we in je persoonlijke begeleiding. En leren we ook graag van jou! (Soufflé’s? Serieus, ons lukt het niet. Teach us!)
Tot slot iets meer over ons (omdat je zo aandringt)
We kennen elkaar natuurlijk al langer! Sinds 1997 om precies te zijn (weet je nog?). Vanaf dat moment zijn we bezig met het openbreken van monopolies en het opschudden van vastgeroeste verdienmodellen. Waarom? Omdat onze klanten verdienen wat ze nodig hebben, voor minder. We blijven daarom druk! Zo bouwen we aan het 4G-netwerk waar iedereen van droomt. Elke seconde een selfie posten, iedere dag je moeder goedemorgen appen, en Youtuben tot je niet meer kan. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
Arbeidsvoorwaarden
- Je ontvangt een bruto salaris van € 11,55 per uur;
- Een enorm leerzame functie per direct tot in ieder geval 30 juni 2018;
- Je ontvangt een passende reiskostenvergoeding;
- Je krijgt een baan bij een snelgroeiend bedrijf;
- Je komt te werken in een jong team die het nakomen van afspraken net zo belangrijk vindt als de sfeer;
- Het is een mooie CV-builder;
- Je kunt jezelf in deze functie op meerdere vlakken ontwikkelen.
Sollicitatieprocedure
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
VacatureID: 192309557
Gemaakt op: 2018-04-06 18:00:31
Reverentie: 655239
YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378
Over YoungCapital
YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.