Overzicht
Dit ga je doen als trafficer
Als trafficer speel je een cruciale rol in de bezetting op het contactcenter. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat de roosters van de contactcenter professionals juist in het workforcemanagement systeem IEX staan. De systemen IEX en Avaya CMS monitor je continu zodat je tijdig constateert als het aantal beschikbare uren niet voldoende is om het aantal gevraagde uren te leveren. Vervolgens is het aan jou om extra uren te werven. Een onderdeel van de functie van trafficer is om de contactcenter professionals actief aan te spreken op hun verantwoordelijkheden en hun telefonie skills te verbeteren. Het is jouw doel om alle contactcenter professionals productief te houden. Je rapporteert dagelijks over de kwaliteit aan de workforce manager.
Ook ben je aanwezig bij de ‘Daily Supervisor Meeting’. Tijdens deze meeting informeer je de supervisors over de afgelopen dagen en geef je aan wat je verwacht voor de komende dagen. Tevens breng je advies uit over momenten waarop coaching of training kan plaatsvinden. Uiteraard vermeld je alle issues aan de business unit manager en supervisors die invloed hebben op de kwaliteit van de dienstverlening van Teleperformance. Als trafficer maak je onderdeel uit van het workforcemanagement team en rapporteer je aan de workforce manager.
Ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als trafficer dan kun je naast een goed salaris rekenen op:
- goede pensioenregeling;
- acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
- de mogelijkheid om deel te nemen aan het fietsplan, fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
- 8% vakantiegeld;
- een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
- 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).
Wie ben jij?
Voor de rol van trafficer zijn wij op zoek naar een kandidaat die overtuigend kan communiceren op verschillende niveaus. Om succesvol te zijn in de functie is het belangrijk dat je stressbestendig bent en goed kunt samenwerken. Analytisch vermogen is ook essentieel om de juiste beslissingen te kunnen maken op basis van de beschikbare cijfers en gegevens. Daarnaast beschik je over:
- mbo werk- en denkniveau;
- ervaring met het workforcemanagement systeem IEX, Avaya CMS en Microsoft Excel;
- een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
- een flexibele instelling (de werktijden variëren van maandag t/m zondag tussen 07.00 uur en 23.00 uur).
Interesse?
Solliciteer dan als trafficer via deze website. Als je cv aansluit op het functieprofiel word je gebeld door de recruiter voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een tweede sollicitatiegesprek.
Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met Mirte Hoop, recruiter.
Je krijgt zo snel na 15 februari reactie op je sollicitatie. De startdatum is in overleg, maar bij voorkeur zo snel mogelijk.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Vacature type: Entry, Experienced non manager
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time