Overzicht

Dit ga je doen als supervisor

Jij bent als supervisor verantwoordelijk voor het aansturen van een team van contactcenter professionals. Afhankelijk van het project krijg je te maken met een team dat zich bezighoudt met het beantwoorden van (technische) klantvragen, het realiseren van verkoop of een combinatie hiervan. Als supervisor ben je degene die het team coacht en begeleidt, zodat ze optimaal in staat zijn om in te spelen op de klantvraag en de gestelde KPI’s te realiseren. Over de gerealiseerde resultaten leg je verantwoording af aan de business unit manager. Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken hoort eveneens bij de functie van supervisor.

Op basis van jouw enthousiaste en motiverende manier van leidinggeven weet je de resultaten van het team te laten excelleren. Doelstellingen vanuit het management van Teleperformance en de opdrachtgever weet je op de juiste wijze te vertalen, waardoor de contactcenter professionals  de doelstellingen ervaren als uitdagend maar realistisch. Vanuit jouw rol ben je de spil tussen het team en de business unit manager. Jij zorgt voor soepele communicatielijnen.

Ons aanbod

Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als supervisor dan kun je naast een goed salaris rekenen op:

·         een interessante bonusregeling;

·         goede pensioenregeling;

·         de mogelijkheid om deel te nemen aan het collectieve zorgverzekering;

·         4% vakantiegeld;

·         een reiskostenvergoeding op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters.

·         een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance;

·         12 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kalenderjaar 2 extra vakantiedag te verdienen met een max van 18 dagen (op basis van een 40-urige werkweek).  

Wie ben jij?

Als je succesvol wil worden als supervisor dan moet je beschikken over een winnaarsmentaliteit en het vermogen om je team te laten excelleren in een stressvolle omgeving. Tevens beschik je over:  

·         mbo werk- en denkniveau;

·         minimaal 2 jaar werkervaring als supervisor in een salesgerichte inbound en/of outbound omgeving;

·         een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift. 

Ook is het een vereiste dat je flexibel inzetbaar bent (zowel in de avonden als in de weekenden).

Interesse?

Solliciteer dan als supervisor via deze website. Als je cv aansluit op het functieprofiel dan word je gebeld door de recruiter voor een telefonische kennismaking. Samen met jou kijken we naar de mogelijkheden voor een carrière binnen Teleperformance.

Aangezien we graag proactief in contact komen met supervisors die bij Teleperformance aan de slag willen, kan het voorkomen dat er op het moment van solliciteren géén vacature is.

Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met Pudja Harinarain, recruiter.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Vacature type: Experienced non manager
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time