Overzicht
Veerkracht heb je nodig. Net als enthousiasme om klanten van Media Markt te helpen met vragen over bestellingen, reparaties of voorraad. Om goed voor de dag te komen als eerste aanspreekpunt voor de klanten van Media Markt krijg je eerst een week fulltime training en kun je daarna flexibel aan de slag. Je denkt mee met de klant en overtreft zijn verwachtingen. Dat is wat we doen, #peopleofTP.
Hoe dan?
Door je op te stellen als de steun en toeverlaat van de klanten die aan Media Markt hun goederen toevertrouwen. Jouw kennis en ervaring op het gebied van elektronica helpen om je werk goed te kunnen doen. Het probleem waar een klant mee belt, is voor jou een uitdaging. En omdat je goed bent in de juiste woorden kiezen, weet de klant altijd dat jij met een goede oplossing komt.
De scanversie van de job
- Je maakt klanten blij door proactief mee te denken
- En registreert het gesprek in verschillende systemen
- Natuurlijk blijf je luisteren terwijl je aan het multitasken bent
- Je ziet commerciële kansen waar de klant van kan genieten
Wie is onze klantenservice medewerker Media Markt?
Een vriendelijke, open klantprofessional die zin heeft om klanten blij te maken. Iemand die service hoog in het vaandel heeft. Een helikopterview houdt over het gehele proces. Iemand die niet zomaar in de stress schiet, je bent toch niet gek?
Wat je echt moet
- Kunnen: servicegericht zijn in het Nederlands en Engels met een commerciële twist
- Hebben: affiniteit met de producten die Media Markt verkoopt
- Willen: klanten de ultieme klantbeleving bezorgen
- Zijn: een ambitieuze teamspeler die gaat knallen voor onze opdrachtgever
- Flexibel: voor de klantenservice ben je van 09:00 uur tot 22:00 uur beschikbaar
Leuk, maar what’s in it for me?
- Een salaris met benefits: flexibele werktijden, bonussen, fitness, reiskosten, kortingen en meer
- Een week fulltime training: inspirerend, leerzaam, intensief én jawel, betaald
- Job zekerheid: je werkt echt voor Teleperformance
Klinkt goed? Solliciteer direct! Meer weten? Check de procedure of neem contact op met recruiter Salina Boting: 06 – 117 694 82 / salina.boting@teleperformance.com
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Vacature type: Student, Entry, Experienced non manager
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time