Overzicht

Jij weet wat klantcontact is. Je hebt het gehad. Misschien ging het over je internetverbinding, een bestelling, een factuur, een heffing, een uitbreiding van je mobiele abonnement. Weet je wat? De kans is groot dat wij dat telefoontje, mailtje of Facebookbericht hebben beantwoord. Gaaf toch?

Wij zijn in ieder geval erg trots op wat we doen! Klanten helpen! Of dat nu is uit naam van Ziggo, KPN of Telfort. Wij zorgen dat klanten een prettige ervaring hebben. En dat kun jij ook doen! Om de beste te blijven, hebben we jou nodig! Kom jij ons klantenservice team in Tilburg versterken? 

Onze customer servicemedewerker

Kan op verschillende projecten aan de slag. Samen met de recruiter bekijk je wat het beste bij jou past.

  • Werken bij Ziggo: technische problemen verhelp jij met jouw service gerichte aanpak en je zorgt via up- en cross selling dat klanten het juiste Ziggo pakket hebben.
  • Werken bij KPN: koninklijke service en sales gaan hand in hand: bij jou zijn de cijfers altijd groen, dan ook je bonus.
  • Werken bij Telfort: blauw, blauwer, blauwst: jij geeft de Telfort mobiel ervaring mee en enthousiasmeert klanten om ook Telfort televisie af te nemen.
  • Werken bij bol.com: Nieuw op de locatie in Tilburg. Werken bij bol.com

Je rol als customer service medewerker in bullets

  • Customer service: je geeft de klant meer dan een goed gevoel.
  • Inbound: klanten nemen contact op met jou, ze hebben je nodig. 
  • Help de klant verder: jij zorgt dat de vraag van de klant echt wordt beantwoord.
  • Alle vormen van contact: lekker schakelen tussen telefoon, mail en webcare.
  • Kleine projectteams: samen knallen, de wereld van klantcontact een stukje mooier maken.

En dit is ons aanbod

  • Baanzekerheid: je komt direct bij ons op de loonlijst.
  • Vakantiegeld en verlofdagen! Natuurlijk krijg je die.
  • Start met fulltime training, keurig betaald.
  • Flexibele werktijden… geef vooral aan wanneer je echt niet kunt werken.
  • Reiskostenvergoeding na 10km, iedere twee weken uitbetaald.
  • Korting op je zorgverzekering!
  • Ruimte om door te groeien met ons Jump programma.
  • Nog veel meer fun kortingen op producten en activiteiten zoals Skidome en Apple.
  • Fijne, gezellige collega’s: je ontmoet de #peopleofTP tijdens je introductie.
  • Prettige werkomgeving: mooi kantoor, relaxt en gezellig ingericht.

Werken tegenover centraal station in Tilburg, en

  • Dus super goed bereikbaar met OV. Of de fiets.
  • Kijken de recruiters onwijs uit naar je sollicitatie.
  • Horen we graag welk merk jou het meeste aanspreekt.
  • Kun je gebruikmaken van onze catering, magnetron en koelkast. Of je loopt zo de stad in voor een lekkere lunch.
  • Je krijgt er heel veel fijne #peopleofTP collega’s bij.

Interesse in deze baan?

Klinkt goed? Solliciteer meteen! Meer weten? Check de procedure of vraag recruiters waarom werken bij Teleperformance op je CV moet staan. Wil je weten hoe je erachter komt welk merk het beste bij jou past? Ook daar kunnen zij je verder mee helpen! Liever mailcontact? recruitment@nl.teleperformance.com 

Acquisitie op basis van deze vacature? Doe maar niet.

Vacature type:
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time