Overzicht

In deze functie ondersteun jij je directe collega’s op de backoffice bij de dagelijkse bedrijfsvoering. Je bent bezig met het opstellen van facturen van orders, onderdelen en facturen vanuit de afdeling Bedrijfsbureau. Je maakt productieorders voor collega’s die het product van de klant gaan maken, dit vergt technisch inzicht. Je bereidt de productieplanning voor door offertes om te zetten in orders en vervolgens zet je deze nieuwe orders in de planning. Tevens verwerk je inkomende orders en zorg je ervoor dat de juiste onderdelen op de order worden vermeld. Je bewaakt de orderafhandeling van de productieplanning. Bij de orderafhandeling zorg jij ervoor dat de pakbonnen worden bijgevoegd en de verzendlabels op de producten worden geplaatst.


Je vraagt transportoffertes op bij vervoerders en onderhoudt contact met hen en met de klant over de status van het transport. Hierbij verzorg je ook de douanedocumenten. Aangezien het om een internationaal bedrijf gaat, vindt binnen de functie een groot deel van het mail/telefoonverkeer plaats in het Duits en Engels. Flexibiliteit is hierbij ook van belang,


Raak jij niet snel in paniek en ben jij een echte multitasker? Dan zoeken wij jou voor deze veelzijdige functie!

Onze relatie is een internationaal bedrijf dat 25 jaar ervaring heeft in het fabriceren van machines en deze over de hele wereld exporteert.

Heb jij affiniteit voor techniek in de breedste zin van het woord, maar wil je ook administratieve werkzaamheden verrichten en houd je van internationaal klantencontact? Dan zoeken wij jou!


  • Je hebt minimaal een MBO-diploma;

  • Je hebt relevante werkervaring in een soortgelijke functie;

  • Je bent accuraat en werkt gestructureerd;

  • Je beheerst de Engelse en Duitse taal uitstekend in woord en geschrift;

  • Je hebt affiniteit met techniek.

Vacature type:
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time