Overzicht

Teleperformance verzorgt in opdracht van Wehkamp al het klantcontact. Dat gebeurt via telefoon, chat, mail en social. Iedere interactie met een klant van Wehkamp biedt ruimte voor een verrassend mooi moment. De moeder die dat ene kekke warme winterjasje gisteren al in huis wil hebben omdat het kwik ineens onder nul gaat, biedt kansen voor jou en je team. Kansen op shopervaring, service en betrokkenheid. Jij snapt wat zij nodig heeft: gemak. Zodat zij kostbare tijd overhoudt voor verrassend mooie momenten met haar gezin. 

Onze Teamleider

Haal even adem, want een teamleider bij Teleperformance is veel: een coach, begeleider, motivator, betrokken collega. Maar ook een manager die een spiegel voorhoudt, iemand die nauwkeurig werkt en stuurt op KPI’s. Dan ben je goed bezig: goed voor jezelf, voor jouw team, voor onze opdrachtgever Wehkamp en voor Teleperformance.

Jij wilt jouw team echt verder helpen. Je viert samen successen, leert van fouten en deelt feedback actiegericht. Je weet als geen ander hoe jouw team betrokken en gepassioneerd blijft voor de Wehkamp klant. Dankzij jouw inzet zorg je voor heuse ambassadeurs, zowel van Teleperformance als van Wehkamp. Omdat:

  • je weet  dat medewerkers die zich mogen en kunnen ontwikkelen hun werk leuker vinden.
  • je weet dat extra werkplezier wordt uitbetaald in hogere klanttevredenheid.
  • je weet  welke tools en ondersteuning onze contactcenter agents nodig hebben.
  • je graag bewijst dat goed luisteren de oplossing snel dichterbij brengt.
  • je graag elk klantcontact als een kans ziet om een negatieve ervaring om te buigen naar iets positiefs en soms zelfs spraakmakends waarmee je klanten raakt in het hart.            
  • je graag oprechte interesse toont in jouw team en altijd actief zoekt naar de vraag achter de vraag.

Jouw werkomgeving: wat staat er op je CV?

Werken bij Teleperformance is leuk! Werken in Zwolle voor Wehkamp is nog leuker. Omdat het een nieuwe opdrachtgever is. Een opdrachtgever die snel groeit, innovaties in hoog tempo doorvoert en bovenal: Wehkamp wil klanten een geweldige service bieden.  De missie van Wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken. Wehkamp en Teleperformance werken nauw samen om de kwaliteit die de klanten van Wehkamp verdienen te realiseren. Daarom willen we graag op jouw CV zien dat je ervaring hebt in een service gerichte omgeving, waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. Of dat nu is in de e-commerce, horeca of hospitality. Verder weten we dat je succesvol kunt zijn in je werk als je:

  • Op HBO-niveau werkt
  • Leidinggevende ervaring hebt (branche is ondergeschikt)
  • De behoefte hebt om uit te blinken, maar nog liever heb je dat je team dat doet
  • Teambuildersvaardigheden beheerst en een goed ontwikkeld klantgevoel
  • Beschikt over procesmatig inzicht, analytische vaardigheden en IT vaardigheden

Wat wij bieden

Omdat we veel van je vragen, mag je ook veel van ons verwachten. Iedereen bij Teleperformance werkt hard. Daarvoor betalen we je terug met een mooi basissalaris, een prima pensioenregeling, royale opleidingsmogelijkheden en:

  • Mooie extra’s als een écht goede fitnessregeling en collectieve zorgverzekering etc
  • Onze vestiging aan de Koggelaan in Zwolle is goed te bereiken met de fiets, maar ook met OV, je krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele      reis (via OV 100% vanaf 10 km)
  • Heel veel kortingen op veel verschillende zaken zoals elektronica, dagjes uit, korting op een private lease auto, en meer
  • Gratis koffie (of thee?) en regelmatig gratis fruit
  • Baanzekerheid: je komt direct bij ons op de loonlijst en krijgt uiteraard ook vakantiegeld en verlofdagen
  • Goed presteren en je wilt extra verdienen? Dat kan, we spreken graag een bonusregeling met je af;
  • Prettige werkomgeving met fijne, gezellige collega’s. Welkom bij de familie van  #peopleofTP
  • Veel eigen verantwoordelijkheid
  • Leuke momenten; samen successen vieren met je collega’s, jaarlijks vele      activiteiten, feesten en evenementen georganiseerd voor en door      enthousiaste TP’ers! Check      hiervoor ook onze Facebook page: www.facebook.com/TPBenelux  

Is je interesse in deze baan gewekt?

Gebruik dan de solliciteer knop! Als je cv aansluit op het functieprofiel, word je gebeld door Miranda, de recruiter, voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een tweede sollicitatiegesprek. Een assessment maakt altijd onderdeel uit van het proces.

Heb je vragen over deze functie of over Teleperformance? Neem dan contact op met Miranda Maes:

Ook al vinden we klantcontact erg belangrijk, acquisitie wordt op basis van deze vacature niet op prijs gesteld

Vacature type: Entry, Experienced non manager
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time