Overzicht
Jij bent de inspirerende aanvoerder van een team van customer service klantexperts en teamleiders. De recente samenwerking tussen Wehkamp en Teleperformance betekent dat Teleperformance processen geïmplementeerd worden en direct geoptimaliseerd voor Wehkamp. Jij bent eindverantwoordelijk, zowel financieel als operationeel. Je stuurt altijd op ambitieuze KPI’s van de opdrachtgever en de KPI’s van Teleperformance zelf. Je zet stippen op de horizon en daagt je team uit om die te bereiken, waarbij het inspireren en faciliteren van de teamleiders jouw ultieme ‘wapen’ is. Uiteraard monitor je de prestaties continu en vertaal je insights naar verbeteringen en adviezen. Ook richting opdrachtgever Wehkamp, met wie je graag en vaak spart. In deze rol ben je budget- en omzetverantwoordelijk. Je rapporteert aan de Contactcenter Manager.
Als Business Unit Manager weet je drie dingen zeker: (1) je helpt Wehkamp om de klanttevredenheid te verhogen en (2) jij realiseert ambitieuze KPI’s positief en effectief. Iets voor jou? Weet dan ook dat (3) geen dag verloopt hoe je van tevoren had bedacht.
Geen dag hetzelfde
De Wannahave dagen van Wehkamp waar ‘heel Nederland’ tegelijkertijd van wil profiteren? Een storing die tienduizenden klanten treft? Een innovatie die Wehkamp graag op korte termijn implementeert? De NPS met een volle punt laten stijgen? Ga de uitdaging aan bij een werkgever die de volledige vrijheid biedt om dat te bereiken!
Een niet (op tijd) geleverde bestelling, gaat verder dan een niet geleverd artikel: we hebben de klant een mooi moment ontnomen. Want het gaat niet alleen om de niet geleverde regenlaarsjes voor de kleine, het gaat juist om het gemiste momentje buiten in de plassen met het gezin. Jij baalt daarvan, jij zorgt dat jouw team daarvan baalt, jij zorgt dat deze moeder een oplossing krijgt waar zij over praat op een feestje én een oplossing waardoor zij zonder pardon de volgende keer weer bij Wehkamp bestelt. Oh, trouwens, je zorgt ook dat veelvoorkomende problemen worden aangepakt en verbeterd. Dat is voor iedereen fijn.
Jouw profiel
Je combineert people management skills met een stevige performance drive en bent het gewend om op concrete doelstellingen te sturen. Je vindt het tof als teamleiders excelleren en zet alles op alles om ze de juiste tools in handen te geven. Voor Wehkamp ben je een overtuigende en adviesvaardige partner. Voor het team een onuitputtelijke bron van inspiratie en inzichten.
Onmisbaar zijn
- HBO werk- en denkniveau, 3+ jaar relevante werkervaring, waarvan 2 jaar leidinggevend
- Ervaring met profit & loss management en het opstellen van budgetten
- Sterk operationeel inzicht, analytische vaardigheden en uitstekend klantgevoel
- Houden van dynamiek, je bent op je sterkst in onverwachte situaties
- Leiderschap dat zich kenmerkt door een dienende en coachende benadering
- Begrip van WFM peronseelsplannig-processen is niet onmisbaar, maar wel heel erg welkom
- Je bent authentiek, gedreven, oprecht en raakt collega’s doordat jij als vanzelf laat zien wat een toffe beleving kan doen met klanten. En collega’s.
Jouw werkomgeving
Werken bij Teleperformance is leuk en afwisselend. Vanwege de jonge, informele werksfeer en de prima ontwikkelkansen bijvoorbeeld. Deze specifieke rol voegt daar nog een gezonde dosis impact aan toe. Jij bent namelijk eindverantwoordelijk voor de prestaties van een fors team en draagt heel direct bij aan de klantdoelstellingen. Teleperformance betaalt je terug met een fair salaris, een prima pensioenregeling, mooie acties bij ‘onze’ merken en royale opleidingsmogelijkheden.
Klinkt goed? Solliciteer meteen! Meer weten? Check de procedure of vraag onze recruiter Miranda waarom deze job zo leuk is. Je startdatum is in overleg, maar bij voorkeur zo snel mogelijk.
- Miranda Maes
- Zwolle
- 06 – 8239 3632
- miranda.maes@nl.teleperformance.com
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Vacature type: Experienced non manager, Manager, Executive
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time