Overzicht

Dit ga je doen als quality coördinator
Binnen Teleperformance vinden wij het belangrijk dat de kwaliteit van onze dienstverlening excellent is. Om dit te realiseren verzamelt een team van quality analysts met behulp van transactie monitoring op grote schaal data over de kwaliteit van de gevoerde gesprekken. Als quality coördinator heb je de dagelijkse leiding over dit team. De data die zij opleveren is essentiële informatie voor jou. Op basis van de data analyse kun je de kwaliteit van onze dienstverlening meten t.o.v. de KPI’s en hierover rapporteren aan de opdrachtgever en operationeel management. In de rapportage zoom jij onder andere in op transactie monitoring aantallen, critical error accurancy, passrate en compliance scores.   

Vanzelfsprekend ben jij continu op de hoogte van de gestelde kwaliteitseisen en weet dit samen met de geconstateerde knelpunten uit de analyses door te vertalen naar concrete verbetervoorstellen. Jij zorgt ervoor dat de procedures van Teleperformance altijd optimaal zijn. Het verbeterteam, dat jij in overleg met de contactcenter manager inricht, gaat vervolgens aan de slag met de implementatie van het verbetervoorstel. Zowel het implementeren als het naleven van de verbetervoorstellen wordt door jou bewaakt. Naast een gesprekspartner voor operationeel management ben jij ook sparingspartner voor de opdrachtgever. Concreet betekent dit dat je regelmatig overlegt met de opdrachtgever om bijvoorbeeld nieuwe ideeën uit te werken. Naast de dagelijkse werkzaamheden draag je in projectverband als implementatie lid tevens zorg voor de implementatie van initiatieven vanuit de afdeling processes & quality. Je standplaats is Zoetermeer.

Ons aanbod       
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als quality coördinator dan kun je naast een goed salaris rekenen op:

  • goede pensioenregeling;
  • mobiele telefoon en laptop;
  • acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken; 
  • de mogelijkheid om deel te nemen aan het fietsplan, fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
  • 8% vakantiegeld;
  • een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
  • 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek). 


Wie ben jij?
Van jou als quality coördinator wordt verwacht dat je analytisch sterk onderlegd bent en grote hoeveelheden en verschillende soorten data snel kunt analyseren. Je hebt een resultaatgerichte instelling en het vermogen om zowel de opdrachtgever als operationeel management mee te nemen in de verbetervoorstellen die je realiseert. Daarnaast beschik je over:

  • hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 3 tot 5 jaar ervaring met quality management binnen een contact center omgeving;
  • minimaal 2 jaar leidinggevende ervaring;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels;
  • een flexibele instelling.

Het is een pre als je kennis en ervaring hebt in auditing.

Interesse?
Solliciteer dan als quality coördinator via deze website. Als je cv aansluit op het functieprofiel dan word je gebeld door de recruiter voor een telefonische kennismaking. Samen met jou kijken we naar de mogelijkheden voor een carrière binnen Teleperformance. Vragen? Bel dan met de recruiter Miranda Maes op 06 82393632

Vacature type: Manager
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time