Overzicht
Kom bij ons werken en verdien tot 9,94 per uur!
- Buiten dit krijg je 22 vakantiedagen die je kunt plussen tot 26 vakantiedagen!
- Plaspauzes en trainingen worden bij ons wel volledig betaald J
- Baanzekerheid bieden wij natuurlijk ook; geen payrolling, geen uitzendbureau, er ligt gewoon een contract klaar en je komt direct bij ons in dienst
- Donderdagavond Zumba? En zondagochtend bijkomen van je iets te drukke zaterdagavond? Bij ons krijg je flexibele werktijden. Geef vooral aan wanneer je echt niet kunt werken.
Als inbound klantenservice medewerker ga jij telefonisch klanten van Samsung te woord staan. De vragen kunnen heel divers zijn en hebben te maken met de producten en diensten van Samsung. Het is daarom belangrijk dat je voldoende basiskennis hebt van technische producten en affiniteit hebt met de nieuwste gadgets.
Jouw ontwikkeling
Om de klanten van Samsung op de juiste wijze te kunnen helpen, krijg je een fulltime training aangeboden. Je dient 3 weken volledig beschikbaar te zijn voor deze training. Naast de training, waarin je alles leert over de diensten van Samsung, neem je als nieuwe medewerker binnen Teleperformance ook deel aan het onboarding programma. Tijdens de onboarding leer je alles over Teleperformance en maak je meteen kennis met je nieuwe collega’s!
Ons aanbod
Wanneer je bij Teleperformance aan de slag gaat als customer service medewerker dan kun je rekenen op:
- een salaris van € 9,20 bruto per uur;
- flexibele werktijden;
- betaalde trainingen;
- acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
- de mogelijkheid om deel te nemen aan het fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
- 8% vakantiegeld;
- een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
- een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance;
- 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).
Customer service medewerker bij Samsung:
Een succesvolle customer service medewerker voor Samsung heeft het vermogen om de klantvraag te beoordelen en hier een passende oplossing voor te bieden. We zoeken daarom kandidaten met ervaring in het beantwoorden van technische klantvragen. Daarnaast:
- ben je flexibel beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Je kunt 3 dagdelen aangeven waarop je NIET beschikbaar bent;
- beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands (zowel woord als geschrift);
- ben je vanaf de startdatum drie weken overdag beschikbaar voor de training en heb je geen vakanties gepland op korte termijn;
- ben je 20 tot 40 uur per week beschikbaar.
Solliciteer direct op deze vacature!
Spreekt deze vacature jou aan? Solliciteer dan direct! Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met
- Salina Boting
- 06 – 11 76 94 82
- salina.boting@teleperformance.com.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Vacature type: Student, Entry, Experienced non manager
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time