Overzicht
Dit ga je doen als Klantenservice medewerker
In de rol van Klantenservice medewerker heb je een uitgebreid takenpakket. Je bent als eerste aanspreekpunt verantwoordelijk voor het telefonisch beantwoorden van vragen betreffende storingen en technische problemen inzake internet, digitale televisie en telefonie of vragen met betrekking tot facturatie. Daarnaast geef je volgens de telefoonetiquette en scripts advies over de producten en diensten.
Als Klantenservice medewerker dien je volgens protocollen van Teleperformance en onze opdrachtgever te achterhalen wat de behoeften en de verwachtingen van de klant zijn om vervolgens de juiste informatie te verstrekken en/of een passend en uitgebreider aanbod te doen. Je draagt o.a. zorg voor het instellen/installeren van producten, het optimaliseren van de internetverbindingen, toesturen van materialen, aanmelden van nieuwe klanten, het aanmelden en activeren van zenderpakketten, informatie toesturen naar klanten per e-mail, het aanmelden van storingen, pincodes resetten, registratie van gegevens in diverse systemen, cases aanmaken, het inplannen van monteurs, up- en cross selling en de verkoop van abonnementen.
Je kunt snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden en systemen en volgt daarbij de vastgestelde procedures, scripts en wettelijke bepalingen. Daarbij dienen de vastgestelde targets behaald te worden. Je staat open voor het uitbreiden van de kennis en het verbeteren van de vaardigheden door middel van begeleiding vanuit de leidinggevende. Hiervoor dien je diverse trainingen en coachings te volgen.
Jouw ontwikkeling
Om de klanten van het telecombedrijf op de juiste wijze te kunnen helpen, krijg je een training aangeboden van twee weken. Om te kunnen starten als Klantenservice medewerker is het een vereiste dat je fulltime beschikbaar bent tijdens de training. Naast de training waarin je alles leert over de diensten van het telecombedrijf neem je als nieuwe medewerker binnen Teleperformance ook deel aan het uitgebreide onboarding programma. Tijdens de onboarding leer je alles over Teleperformance en maak je meteen kennis met je nieuwe collega’s!
En dit is ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als sales medewerker dan kun je naast een goed bruto uurloon rekenen op:
- een interessante bonusregeling, en een eindejaarsbonus;
- betaalde trainingen;
- acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
- de mogelijkheid om deel te nemen aan het collectieve zorgverzekering;
- Vakantiegeld en verlofdagen? Natuurlijk krijg je die! 4% vakantiegeld en 12 verlofdagen;
- Een maandelijkse toeslag voor de ziektekosten;
- een reiskostenvergoeding variërend van SRD 5 tot SRD 15;
- een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance;
- Ruime toeslagen voor het werken op zon- en feestdagen of inconveniënte uren
- 12 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kalenderjaar 2 extra vakantiedag te verdienen met een max van 18 dagen (op basis van een 40-urige werkweek).
Een succesvolle customer service medewerker voor Samsung heeft het vermogen om de klantvraag te beoordelen en hier een passende oplossing voor te bieden. We zoeken daarom kandidaten met ervaring in het beantwoorden van technische klantvragen. Daarnaast:
- ben je flexibel beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 03:00 en 16:00 uur en op zaterdag van 5:00 tot 11:00 uur. Je kunt 3 dagdelen aangeven waarop je NIET beschikbaar bent (maandag en zaterdag verplicht beschikbaar);
- beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands (zowel woord als geschrift);
- ben je vanaf de startdatum drie weken overdag beschikbaar voor de training en heb je geen vakanties gepland op korte termijn;
Wie ben jij?
Een succesvolle Klantenservice medewerker stelt de klant centraal, heeft het vermogen om de klantvraag snel te beoordelen en een passend advies te bieden. Vanzelfsprekend ben je als Klantenservice medewerker resultaat gericht. Daarnaast:
- beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands (zowel woord als geschrift);
- heb je uitstekende PC vaardigheden;
- typesnelheid van minimaal 150 aanslagen per minuut;
- ben je beschikbaar voor de training;
- ben je minimaal 32 uur tot maximaal 40 uur per week flexibel inzetbaar, ook in het weekend.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld
</p
Vacature type: Student, Entry, Experienced non manager
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time