Overzicht

Is social media je passie, maar houd je ook wel van een goed telefoongesprek, zet je graag de klant in het zonnetje, ben je servicegericht, is problemen oplossen echt jouw ding, is je taalvaardigheid subliem en weet je op een professionele manier met woorden te spelen? Dan zoeken wij jou voor deze vooruitstrevende organisatie op het gebied van klantcontact.

Teleperformance (Zoetermeer) zoekt een servicegerichte medewerker met feeling voor social media, community én taal voor het nieuwe Multichannel team dat de service van Samsung Electronics Benelux een stevige impuls gaat geven. Gaat jouw hart hier sneller van kloppen, dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!

Over de functie

Het Multichannel team van Samsung Benelux is dagelijks actief op internet en communiceert namens Samsung rechtstreeks met de klant via Facebook Messenger maar ook via de telefoon. De communicatie is to-the-point en transparant. Zowel via Facebook Messenger als via de telefoon weet jij klanten op een informele manier op hun gemak te stellen. Als lid van het Multichannel team draag jij dagelijks bij aan het bewaken en verbeteren van de reputatie van Samsung, zowel online als offline. In deze creatieve en professionele baan zal je met woorden spelen om de betrokkenheid van Samsung bij de klant te vergroten.

  • Je gaat actief de dialoog aan om de klant te helpen met uiteenlopende vragen over producten of diensten.
  • Je hebt contact met specialisten van verschillende interne afdelingen zodat de informatie die naar de klant communiceert 100 % accuraat en van hoog niveau is.
  • Je neemt alleen genoegen met 100% customer satisfaction.
  • Je bent mede verantwoordelijk voor een goede (online) reputatie van Samsung.
  • Je schakelt moeiteloos tussen de verschillende channels.

Functie-eisen

  • Je hebt een sterke affiniteit met consumentenelektronica en mobiele technologie.
  • Je hebt veel empathisch vermogen en kan dit schriftelijk goed overbrengen. Je vindt mensen helpen en problemen oplossen ook echt leuk.
  • Je denkt out of the box om nieuwe ideeën toe te passen en/of te reageren op de klanten.
  • Je hebt ervaring met social media en ervaring in het gebruik van meerdere platformen, waaronder in ieder geval Facebook. Ook in je privéleven speelt social media een belangrijke rol.
  • Je bent bereid om avond- en weekenddiensten te draaien.
  • Je hebt een talenknobbel (NL, ENG, Frans is een pré) en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je kunt snel, professioneel en creatief berichten beantwoorden met commercieel belang.

Wat wij je bieden

  • Interessante (starters)functie op interessant snijvlak van digitale business disciplines.
  • Werken voor een wereldberoemd, dynamisch A-merk.
  • Open, informele en professionele werksfeer.
  • Betaalde trainingen.
  • Acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken.
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed.
  • Een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance
  • 22 vakantiedagen met de mogelijkheid op per kwartaal 1 extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek)

Over jouw nieuwe werkomgeving

Het Multichannel team van Samsung gaat een brug slaan tussen ons digital team en bel team. Er wordt direct en nauw samengewerkt met beide teams om het klantcontact zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Solliciteer direct op deze vacature!

Spreekt deze vacature jou aan? Solliciteer dan direct! Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met

Ben je enthousiast en heb jij de creatieve geest die wij zoeken? We zien je sollicitatie tegemoet!

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Vacature type: Student, Entry, Experienced non manager
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time