Overzicht

Ook vanuit je eigen huis in Nederland kun je heel veel mooie dingen doen. Passende technische oplossingen aandragen en zorgen voor tevreden klanten als klantenservice medewerker. Maar eerst even over dat thuis stukje, hoe gaat dat in zijn werk?

  • Als je bent aangenomen, krijg je in een pakket alle hardware toegestuurd om je thuiswerkplek zelf in te richten!
  • Vanaf je eerste werkdag word je opgeleid. We leren je alles zodat je straks zelfstandig aan de slag kunt.
  • Na de training die je ook thuis krijgt, ga je echt ‘de lijn in’ spannend… het eerste telefoontje komt binnen. De klanten bellen jou.
  • Je werkt alleen vanuit huis, maar virtueel heb je een fijn team van thuiswerkers om je heen net als een thuiswerkmanager!
  • Virtueel zijn jullie met elkaar verbonden. Vragen stellen en even een mopje tappen kan gewoon via het digitale platform waar jullie allemaal aan verbonden zijn.

Over deze thuiswerk vacature

Wat doe je nu eigenlijk voor werk? Je werkt thuis in je eigen callcenter! Jouw hotseat mag je helemaal zelf inrichten! Jij regelt een stoel en bureau, wij sturen de hardware naar je toe! Een afgesloten ruimte is wel vereist want de ervaring leert dat je dan werk en privé heel prima kunt scheiden. Het is voor ons belangrijk dat je in Nederland woont. En de reisafstand: 0 km, briljant toch?

  • Je beantwoordt binnenkomende telefoontjes
  • Je luistert goed naar de vraag en komt met een passende oplossing
  • Dat alles registreer je in de systemen terwijl je aan de telefoon bent. Je gaat altijd vertrouwelijk om met alle klantinformatie

Jouw verantwoordelijkheid

Jij bent verantwoordelijk voor het oplossen van problemen. Het ultieme doel is optimale klanttevredenheid. Dat betekent dat tijdens het eerste contact het probleem is opgelost en dat niemand hoeft terug te bellen over hetzelfde probleem. Maar ook dat je snel een passend antwoord hebt. Niemand heeft tenslotte zin om een uur met de helpdesk aan de telefoon te zitten. Hoe leuk je ook bent. Als jij helemaal lekker zit op je mooi ingerichte thuiswerkplek, gaat dat vast helemaal goedkomen!

Ons aanbod

  • Het maakt niet uit waar je woont, je hoeft namelijk niet naar onze vestigingen te reizen.
  • Wel kun je profiteren van onze voordelen als kortingen bij heel veel mooie kledingmerken, attractieparken, etc.
  • Je kunt parttime en fulltime werken. Je bent lekker flexibel vanwege de uitgebreide openingstijden
  • Natuurlijk heb je gewoon pauzes en de kleine pauzes betalen wij je gewoon door!
  • Zekerheid: je komt direct bij ons op de loonlijst
  • Met een mooi marktconform salaris en daarnaast bouw je ook nog eens vakantiegeld op!
  • Doorgroeimogelijkheden! Ook thuis!
  • Verlof en vakantiedagen (22 obv fulltime en de kans om 4 dagen extra te verdienen als je niet ziek bent)
  • Veel eigen verantwoordelijkheid

Klinkt dit goed?

Binnenkort zijn we weer op zoek naar veel nieuwe collega’s in het hele land. In die tussentijd ontvangen we graag je reactie zodat we je kunnen bellen als we meer weten! Wil je toch al meer weten? Mail dan even met recruiters: Ziggo-WAH-Benelux@nl.teleperformance.com

Sollicitatieproces

Omdat je niet bij ons op kantoor langs hoeft te komen, is er wat techniek en betrokkenheid nodig om alles in goede banen te leiden. Het eerste gesprek is telefonisch, het tweede gesprek via skype zodat we elkaar ook kunnen zien. Ook volgen er nog wat testen. Als we beiden nog enthousiast zijn, dan gaan we een contract voor je opstellen en krijg je alle hardware toegestuurd. State of the art! Hoe gaaf? Veel succes!

 Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Vinden we niet servicegericht.

Vacature type: Entry
Categorie: Customer Support / Client Care
Ervaring: Full-time