Overzicht

Wat je gaat doen:

De veranderingen die zijn ingezet hebben consequenties voor de werkprocessen van de eenheid. Er zijn nieuwe teams gevormd waarin consulenten WMO, Jeugd en Participatie samenwerken in een multidisciplinair team. Beleidsmedewerkers en specialisten sluiten hierop aan. Om multidisciplinair te kunnen werken is een herinrichting van de systemen nodig, daar komt bij dat we overgaan naar een nieuw systeem. Wij zoeken iemand met een helicopterview die snel inzicht heeft de huidige processen, de wijze van werken en op welke wijze nieuwe taken kunnen worden geborgd in de nieuwe werkwijze. Er wordt naar gestreefd de werkprocessen zodanig in te richten dat enerzijds de inwoners zo goed mogelijk worden geholpen en anderzijds de (juridische) kwaliteit geborgd is.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het opnieuw vormgeven van het werkproces bij de uitkeringsadministratie en de administratie Wmo- en jeugd;
  • De implementatie van de Suite4 sociale regie;
  • Het werkproces screeners (frontoffice) vormgeven;
  • Overige taken noodzakelijk voor de optimalisering van de werkprocessen;
  • Ondersteuning van de teamleider.

Wat we vragen:

Je werkt zelfstandig en je bent communicatief vaardig. Je overziet complexe werkprocessen, kan deze verdelen in praktische deelprocessen en zorgt er daarbij voor dat dit uiteindelijk zo wordt aangepast dat het aansluit bij de koers die de gemeente ten aanzien van het Sociaal Domein heeft uitgezet. Je werkt nauw samen met de teamleider, het kwaliteitsteam en de collega’s van de uitvoering en beleid aan oplossingen die werkbaar zijn in de praktijk. Het creëren van draagvlak is essentieel. Je werkt gestructureerd, planmatig en bent analytisch. Verder heb je ruime kennis van en ervaring met projectmatig werken en het werken met (zaak)systemen. Je denkt in mogelijkheden en bent in staat om beleidsmatige keuzes te vertalen naar het dagelijkse werk. Daarbij kun je regelmatig afstand nemen van je werk, de voortgang objectief te beoordelen, pijnpunten te analyseren en je bevindingen te rapporteren aan management en directie.

Wat verwachten we van jou?

  • HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Ervaring op het terrein van procesoptimalisatie;
  • Kennis en ervaring binnen het sociaal domein.

Wat we vragen:

Werken bij DPA betekent dat jij de mogelijkheid hebt om bij verschillende gemeentes te werken. Loopt jouw opdracht bijna af? Dan gaan wij op tijd op zoek naar een nieuwe opdracht! Kies jij voor DPA als volgende carrièrestap dan kies jij als professional voor meer uitdagingen, afwisseling, persoonlijke groei, leuke collega’s en persoonlijke aandacht. We bieden je zowel vakgerichte opleidingen als gespecialiseerde en praktische trainingen zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen. Ook organiseren wij regelmatig leuke evenementen waar je als professional kennis kan maken met DPA. Daarnaast de mogelijkheid hebt om jouw netwerk uit te breiden.

Voor wat hoort wat, dus naast bakken met kennis, flexibele werktijden, persoonlijke aandacht, een vertrouwd gevoel en leerzame opdrachten bij verschillende gemeenten krijg je van ons ook:

  • Een mooi salaris en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw;
  • Verschillende arbeidsovereenkomsten en mogelijkheden voor een vast contract;
  • Mogelijkheid voor een leaseauto of reiskostenvergoeding;
  • Opleiding- en doorgroeimogelijkheden bij onze DPA Academy;

Werk jij als ZZP’er? Dan kun je als professional ook bij DPA aan de slag!

Over DPA:

DPA verbindt professionals aan tijdelijke opdrachten en complexe vraagstukken bij toonaangevende organisaties. Van Philips tot Rijksoverheid. Onze 2.000 professionals werken vanuit gespecialiseerde teams, verspreid over Nederland. Met alle ruimte voor persoonlijke en vakinhoudelijke groei. In een organisatie waar je intelligent mag zijn, zonder ingewikkeld te hoeven doen. DPA Group richt zich op de gebieden banking & insurance, engineering & consultancy, finance & control, international, IT, legal, marketing, public en supply chain & procurement.

Bij DPA sociale zekerheid, onderdeel van DPA public, kom je terecht in een klein en vertrouwd team waar de lijnen kort zijn en waar je kunt rekenen op veel persoonlijke aandacht. Dankzij onze landelijke dekking en duurzame relaties met een groot aantal opdrachtgevers, zijn wij in staat om je afwisselende opdrachten aan te bieden. Daarnaast investeren wij graag in jouw persoonlijke ontwikkeling en het verfrissen van vakinhoudelijke kennis. Denk hierbij aan coaching, trainingen, workshops, competence centers, kennisplatforms en onze DPA Academy.

Improve your performance

Nieuwsgierig geworden, maar wil je eerst meer informatie? Nasima beantwoordt al je vragen via nasima.boumediani@dpa.nl of 06 – 53 72 31 01.

Weet je het zeker? Solliciteer dan direct via de solliciteer-knop.

Vacature type:
Categorie: Project / Program Management
Ervaring: Full-time